Telefon:  12 349 50 50
Obsługa infolinii

Obsługa infolinii i serwisów informacyjnych

Infolinia to bardzo popularna i praktyczna forma kontaktu Klientów z firmą, która pozwala im szybko i łatwo uzyskać informacje o ofercie, produktach bądź usługach, gdziekolwiek są. W obsługiwanych przez nas serwisach informacyjnych, nawiązanie interakcji jest możliwe przy wykorzystaniu różnego rodzaju kanałów komunikacji tj. telefon, sms, e-mail, chat na stronie www. W ofercie kompleksowa obsługa infolinii, posiadamy zaplecze umożliwiające  uruchomienie platformy komunikacyjnej w krótkim czasie. 

W ofercie telemarketingu przychodzącego: 

  • obsługa połączeń przychodzących,
  • wsparcie sprzedaży,
  • sprzedaż przez telefon,
  • uruchamianie numerów ogólnopolskich 800 i 801,
  • realizacja programów lojalnościowych,
  • przyjmowanie zamówień,
  • help desk,
  • obsługa reklamacji, 
  • wsparcie techniczne
  • self service IVR,
  • statystyki najczęściej zadawanych pytań oraz zapotrzebowania, 
  • back-up call center,
  • obsługa nadwyżek połączeń.

Obsługą infolinii przychodzącej zajmuje się zespół przeszkolonych konsultantów, którzy udzielą wyczerpującej odpowiedzi na pytania klientów i zadbają o stworzenie pozytywnego wizerunku Państwa firmy. W ramach regularnych szkoleń dbamy o stałe podnoszenie umiejętności pracowników obsługujących infolinię. Na bieżąco monitorujemy efekty ich pracy, dzięki czemu nasi konsultanci doskonale reprezentują marki naszych Klientów w rozmowach z ich Klientami. Wiarygodny konsultant obsługujący markę, musi wiedzieć o niej wszystko, dlatego współpracę rozpoczynamy od dokładnego poznania przedsiębiorstwa oraz oferty, aby w kontakcie z konsumentem być postrzeganych jako ekspert z Państwa firmy. 

Nasza oferta bazuje na wykorzystaniu nowoczesnej platformy teleinformatycznej, wykwalifikowanym zespole i wieloletnim doświadczeniu naszych specjalistów, co pozwala na świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Chętnie realizujemy wymagające projekty.

Co zyskujesz:

  • łatwy do zapamiętania numer telefonu 0 800 lub standardowy,
  • możliwość nagrywania rozmów wraz z dostępem online
  • szczegółowe raporty
  • doświadczony zespół konsultantów
  • nowoczesne technologie (proszę uzupełnić jakie np. system IVR)
  • możliwość integracji naszego systemu z Twoim (systemy bilingowe, CRM i inne)

Korzyści z współpracy w zakresie outsourcingu obsługi infolinii.

  • oszczędność czasu - my wszystkim się zajmiemy,
  • niższe koszty - zlecenie obsługi klienta zewnętrznej firmie jest tańsze niż zorganizowanie takiego działu we własnej firmie,
  • kontrola kosztów - budżet na dany okres zostaje z góry określony. 

Profesjonalna i szybka telefoniczna obsługa klientów, to bardzo ważny element, o który powinna zadbać każda firma. Nasze innowacyjne i odpowiednio zaprojektowane infolinię stanowią odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Dostarczamy gotowe rozwiązania - centra kontaktowe dla klientów - pozwalające budować dobre relacje z Klientami. W swojej pracy wykorzystujemy nowoczesne systemy elektroniczne, posiadamy profesjonalne zaplecze techniczne pozwalające świadczyć usługi obsługi Klienta call center na najwyższym poziomie.

Chcesz wiedzieć więcej. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wypełnij poniższy formularz kontaktowy. 

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z osobą odpowiedzialną i poznaj szczegóły naszej oferty.
Aneta Cekiera

aneta.cekiera@contactsales.pl | +48 530 444 383

Przepisz kod z obrazka poniżej

captcha

Oświadczam, że zapoznałem się z Polityką Prywatności

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów kontaktu przez czas niezbędny do jego zakończenia, w tym przez czas niezbędny do dochodzenia roszczeń z nim związanych, przez Contact Sales spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie, adres: ul. prof. M. Życzkowskiego 19, 31-864 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000604016, posiadająca NIP: 6751479957, zgodnie z art. 6 ust. 1 ppkt a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych, a także możliwości ich poprawiania oraz usunięcia. Mam świadomość, że moja zgoda może być w każdym czasie odwołana, czego skutkiem będzie usunięcie moich danych ze zbioru danych prowadzonego przez Contact Sales spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie.

Wyrażam zgodę na korzystanie z telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego przez Contact Sales spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie, ul. prof. M. Życzkowskiego 19, 31-864 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000604016, posiadająca NIP: 6751479957, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907, 2201, z 2018 r. poz. 138, 650).