Sprawny proces umawiania spotkań z potencjalnymi klientami to klucz do osiągania dobrych wyników w biznesie. Spotkania handlowe mają wymierny wpływ na wysokość sprzedaży, a co za tym idzie zyski firmy.
Aby ustrzec Państwa przed utratą efektywności handlowców związanej z czasem poświęconym na dotarcie do nowych klientów, oferujemy usługi umawiania spotkań handlowych z potencjalnymi Klientami. W ramach usług aktywnego telemarketingu wychodzącego zapewniamy wsparcie działań sprzedażowych działów handlowych wielu firm w całej Polsce.
Rozmowa przeprowadzana jest etapami, a jej celem jest umówienie spotkania i zainteresowanie Klienta ofertą. Umawianie spotkań handlowych może opierać się na naszej lub dostarczonej przez Państwa bazie klientów. Po zakończeniu rozmowy telefonicznej nasz konsultant może wysłać zainteresowanemu Klientowi informacje o ofercie, terminie spotkania oraz kontakt do Państwa przedstawicieli. Zapewniamy bezpieczeństwo danych i merytoryczną opiekę koordynatora projektu.
Pierwszy kontakt i zebranie grupy klientów, którzy mogą być zainteresowani zakupem to najbardziej koszto- i czasochłonny etap sprzedażowy, który może pochłonąć cenny czas handlowców oraz zmniejszyć ich efektywność. Dlatego dostarczamy gotowe leady Twoim przedstawicielom handlowym oraz wszelkie informacje zebrane podczas rozmowy telefonicznej, dzięki czemu na podstawie otrzymanych danych mogą skoncentrować się na przygotowaniu szczegółowej oferty oraz określeniu działaniach sprzedażowych i doprowadzić do sfinalizowania transakcji podczas bezpośredniego kontaktu z Klientem. Nasz usługa pozwala zoptymalizować ich czas pracy. Dodatkowo korzystając z outsourcingu umawiania spotkań z Klientami, przedsiębiorcy mogą skutecznie zmniejszyć koszty prowadzonej działalności. Posiadamy bazy danych Klientów wraz ze zgodą na przygotowanie oferty handlowej. Badamy popyt rynku.
Oferujemy umawianie spotkań z Państwa potencjalnymi Klientami. Współpraca opiera się na zrozumieniu celów biznesowych Klienta i na ich podstawie określamy, jaki metody sprzedaży i perswazji wykorzystać. Mamy wieloletnie doświadczenie w branży call center, dzięki czemu wiemy, jak umawiać spotkania z Klientem przez telefon. Dysponujemy wykwalifikowaną kadrą konsultantów. Naszych specjalistów wyróżnia doskonała znajomość rynku oraz kreatywność i umiejętność wyboru optymalnego rozwiązania dopasowanego do potrzeb i preferencji Klienta. Umawianie spotkania i obsługa Klienta realizowane są na najwyższym poziomie. Profesjonalne podejście i wykorzystanie nowoczesnych narzędzi przekłada się na wydajność realizowanych usług. Wspieramy i pomagamy naszym klientom uzyskiwać jak najlepsze wyniki sprzedażowe, a ich zadowolenie motywuje nas do stałego rozwoju i pracy.
Przedstawiamy ofertę i jej korzyści, by późniejsze spotkanie klienta z przedstawicielem handlowym było jedynie formalnością przy podpisaniu umowy. Wystrzegamy się praktyk stosowanych przez telemarketerów przy umawianiu spotkań, w związku z czym podczas rozmowy budzimy zaufanie klienta i nawiązujemy dobry kontakt z rozmówcą.
Zlecone nam telefoniczne umawianie spotkań z Klientami pozwoli wykorzystać całkowity potencjał, jakim dysponuje Państwa pion sprzedaży, przyniesie wiele profitów w prowadzonej działalności, a zdobyte kontakty biznesowe pozwolą porozmawiać na spotkaniu z potencjalnym Klientem o warunkach współpracy i zwiększyć zysk. Podniesienie skuteczności pozyskiwania klientów w połączeniu z efektywnym działaniem działu handlowego stanowi drogę do sukcesu Twojego biznesu.
Zapraszamy do kontaktu, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.
+ 48 519 601 641