Telefoniczne
kampanie
sprzedażowe

Wybór zewnętrznego dostawcy usług telemarketingowych może otworzyć nowe perspektywy biznesowe przed wieloma firmami. Co zyskują? Spersonalizowane kampanie sprzedaży telefonicznej pozwalają poznać oczekiwania klientów, a tym samym jeszcze skuteczniej reagować na ich potrzeby. To jeden z najważniejszych elementów procesu budowania pozytywnego wizerunku marki oraz sposób na wyróżnienie się spośród konkurencji. Contact Center zapewnia kompleksową opiekę oraz profesjonalne doradztwo na każdym etapie współpracy. Sprawdź, dlaczego warto nam zaufać!

DOŚWIADCZONY ZESPÓŁ

 

Wsparcie menedżerów posiadających doświadczenie i sprawdzone rozwiązania

w realizowaniu kampanii telemarketingowych

o profilu akwizycyjnym

AUTORSKI SYSTEM

 

Własny system call center spełniający różnorodne potrzeby realizowanych kampanii

i dający możliwość integracji z narzędziami zewnętrznymi

BUDOWANIE WARTOŚCI KLIENTA

 

Nastawienie na sukces rozumiane jako

sprzedaż, z jednoczesnym budowaniem świadomości i wiedzy Klienta

oraz pozycjonowaniem marki

Zajmujemy się pełnym rozpoznaniem rynku, a następnie opracowaniem precyzyjnego planu kampanii telesprzedażowej. Dzięki temu nasi Partnerzy mogą jeszcze skuteczniej docierać do szerokiego grona odbiorców. Zyskują także dostęp do nowoczesnych rozwiązań oraz wsparcia wykwalifikowanych konsultantów. To właśnie oni stoją na pierwszej linii frontu – prezentują firmę oraz przedstawiają szczegóły oferty przy wykorzystaniu dostępnych mediów dopasowanych do profilu i specyfiki branży.

 

Skuteczne kampanie sprzedaży telefonicznej

Wieloletnia obecność na rynku call center pozwoliła nam świadczyć profesjonalne usługi sprzedaży telefonicznej. Realizowane kampanie spełniają najwyższe standardy, nad którymi nieustannie czuwa Dział Monitoringu Jakości. Z powodzeniem współpracujemy z przedsiębiorstwami działającymi w sektorze B2B oraz B2C. Dbamy o wysoki poziom wyszkolenia konsultantów oraz dobór odpowiedniej bazy kontaktów. Zadowolenie naszych Partnerów to najlepszy dowód na skuteczność podejmowanych działań.

Contact Center tworzy doświadczony zespół wspierany przez menedżerów realizujących efektywne kampanie telesprzedażowe o profilu akwizycyjnym. Opracowaliśmy autorski system call center, który nie tylko dopasowuje się do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów, ale także pozwala na pełną integrację z narzędziami zewnętrznymi. A to wszystko służy budowaniu świadomości i wiedzy konsumenta, który skłonny jest skorzystać z oferty tej firmy, z którą się utożsamia.

 

Kampanie telesprzedażowe nastawione na sukces

Wydaje Ci się, że sprzedaż produktów przez telefon to nikła szansa na zwrot z inwestycji? Nic bardziej mylnego! Odpowiednio zaplanowana i poprowadzona kampania telesprzedażowa zachęca odbiorców do zapoznania się z ofertą firmy, a tym samym złożenia zamówienia i wygenerowania dodatkowego zysku dla przedsiębiorstwa. W Contact Center wiemy jednak, że podstawą działania jest starannie wyselekcjonowana baza danych, kompetencje i doświadczenie zespołu konsultantów oraz dostęp do infrastruktury pozwalającej automatyzować procesy i personalizować kontakt.

Jeśli telemarketing ma być skuteczny, musi być wypadkową dokładnej analizy podmiotu, jego klientów, konkurencji oraz pozostałego otoczenia biznesowego. Nawet niewielka firma może w krótkim czasie zdobyć przewagę na rynku, jeżeli postawi na nowoczesne rozwiązania i zaawansowane oprogramowanie. Na tym polu nie mamy sobie równych! Do każdego projektu podchodzimy w sposób indywidualny. Sposób przetwarzania danych oraz stosowane systemy wyróżniają się wysokim poziomem bezpieczeństwa. Zespół konsultantów wspierany jest przez specjalistów w dziedzinie PR, sprzedaży i marketingu.

 

Najnowsze technologie wsparciem dla kampanii telesprzedażowych

Opracowaliśmy niezawodny sposób oceny pracy konsultanta, który pozwala zmierzyć koszt każdej rozmowy oraz efektywność kwoty przeznaczonej na usługi zewnętrznego call center. Dzięki temu możemy dopasować budżet kampanii sprzedaży telefonicznej do możliwości finansowych naszych Partnerów oraz aktualnych potrzeb.

W Contact Center stosujemy systemy dzwoniące o potwierdzonej skuteczności, które zarządzają bazą rekordów oraz organizują rozmowy na podstawie ustalonych parametrów. Szeroki wachlarz dostępnych możliwości obejmuje m.in. kolejkowanie połączeń, opcję oddzwonienia czy profit-based routing – priorytetyzację połączeń w zależności od ważności klienta. Nasi Partnerzy otrzymują wielopoziomowe raporty w ustalonych cyklach, które nie tylko monitorują poprawność świadczonych usług, ale także pozwalają wprowadzić ewentualne modyfikacje w trakcie projektu.

Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami i poznaj szczegóły naszej oferty.


    linkedin facebook instagram