System obsługi infolinii dla firm
Outsourcing obsługi klienta
Bezpośredni kontakt wciąż jest wśród konsumentów jedną z najpopularniejszych metod szukania informacji o produktach i usługach. Infolinia biznesowa prowadzona na własną rękę często wiąże się jednak z dużymi kosztami po stronie firmy – zwłaszcza, jeśli jej prowadzenie obejmuje również wykorzystanie innych kanałów komunikacji (takich jak czaty) oraz wdrożenie nowoczesnych systemów. W Contact Sales oferujemy outsourcing obsługi klienta, z którego korzyści nie kończą się na oszczędnościach finansowych.
WSZYSTKIE KANAŁY KONTAKTU
Outsourcing obsługi klienta daje gwarancję podjęcia całości ruchu oraz dostępność wielostronnych form komunikacji
RÓŻNORODNOŚĆ NUMERÓW
Możliwość uruchomienia numerów specjalnych (800, 801), z opcją połączeń bezpłatnych lub prezentacją lokalnym prefiksem
DOSTOSOWANIE DO RUCHU
Elastyczne zarządzanie grafikiem konsultantów infolinii pozwala zapewnić zasoby w momencie pików ruchowych
Outsourcing obsługi klienta – jakie są jego główne atuty?
Infolinia dla firm prowadzona w ramach zewnętrznej usługi jest rozwiązaniem atrakcyjnym pod wieloma względami. Wśród jej największych zalet należy wymienić:
- redukcję kosztów – nie musisz prowadzić rekrutacji, prowadzić szkoleń dotyczących standardów jakościowych ani planować grafików; outsourcing pozwala na kompleksową realizację zadań w ramach stałych opłat,
- łatwiejsza organizacja i logistyka – wynajmowanie biur, organizacja stanowisk pracy ani inwestowanie w sprzęt potrzebny konsultantom przestanie być Twoim obowiązkiem,
- profesjonalizm – decydując się na zewnętrzny system do obsługi infolinii dla firm, zyskujesz pewność, że z Twoimi klientami będą kontaktować się wyłącznie profesjonaliści, którzy świetnie znają zasady skutecznej komunikacji biznesowej.
Obsługa klienta prowadzona w ramach outsourcingu rozwiązuje wiele codziennych problemów w firmie. W Contact Sales zadbamy o dobrą relację Twojego przedsiębiorstwa z konsumentem – a Ty zyskasz więcej czasu i środków na działania biznesowe, które rozwijają Twoją markę.
Outsourcing obsługi klienta jako sposób na redukcję ryzyka
Jako zewnętrzny dostawca usług związanych z szeroko pojętą komunikacją pomiędzy firmą a konsumentem wyróżniamy się na wielu polach. Dysponujemy zespołem profesjonalnych konsultantów, świetnie opracowanymi procedurami oraz bogatym know-how z zakresu organizacji systemu obsługi klienta. Dzięki obszernemu doświadczeniu oraz dobrym praktykom outsourcing Contact Sales pozwala efektywnie zmniejszyć ryzyko biznesowe w obszarze komunikacji Twojej firmy z odbiorcami. Używamy także narzędzi, które pozwalają nam kontrolować jakość działań infolinii oraz badać poziom zadowolenia konsumentów.
Wiele kanałów komunikacji – kompleksowy system obsługi infolinii dla firm
Wszechobecność i ciągły rozwój technologii sprawiają, że w dzisiejszych czasach telefon to nie wszystko. Klienci coraz częściej doceniają możliwość skorzystania również z innych form kontaktu. W Contact Sales staramy się dotrzymywać kroku postępowi, dlatego nasz system obsługi infolinii biznesowej można poszerzyć również o inne kanały komunikacji, aby obejmował całokształt ruchu. W ramach outsourcingu prowadzimy połączenia telefoniczne, wiadomości mailowe i czaty – gwarantujemy, że możemy się dostosować do każdego narzędzia, z którego już korzystasz w swojej firmie.
Nowoczesne technologie w obsłudze klienta biznesowego
Oferowany przez Contact Sales outsourcing obejmuje również możliwość automatyzacji części procesów w systemie obsługi klienta. Zaangażowanie w działania Voice Botów i Chat Botów pozwala na znaczne zwiększenie zarówno wydajności, jak i jakości infolinii biznesowej. Automaty pozwalają na wstępne rozpoznanie oczekiwań konsumenta, skierowanie go do właściwego konsultanta lub rozwiązanie prostych problemów bez konieczności podejmowania działań przez człowieka. Innowacyjne technologie i nowoczesne dane wykorzystujemy również w procesie analizowania danych i prowadzenia statystyk, co pozwala na lepsze rozpoznanie potrzeb klientów Twojej firmy.
Świetnie zaplanowany grafik konsultantów jako sposób na optymalizację kosztów
Aby świadczyć usługi outsourcingu na jak najwyższym poziomie, w Contact Sales zwracamy uwagę również na stworzenie zespołów pracowników, którzy świetnie poradzą sobie z ruchem na infolinii Twojej firmy. Dzięki profesjonalnie prowadzonym analizom biznesowym ustalimy, w jakich dniach i porach niezbędna jest większa liczba konsultantów do obsługi klienta, a kiedy należy zaangażować mniejszą część kadry w odpowiadanie na wiadomości i połączenia.
Dostosowanie skali podejmowanych działań do bieżących potrzeb infolinii biznesowej w wykonaniu Contact Sales opiera się na systemie stałej obserwacji wzrostów i spadków zapotrzebowania. Dzięki temu oferowany przez nas outsourcing przekłada się zarówno na wzrost jakości obsługi klienta poprzez skrócenie czasu oczekiwania na konsultantów, jak i optymalizację wydatków.
Zewnętrzny system do obsługi infolinii – Twój sposób na prężny rozwój firmy
Wskazane wyżej zalety, takie jak elastyczność, oszczędności czasu, kontrola budżetu i minimalizacja ryzyka przekładają się na jeszcze jeden, niezwykle ważny atut outsourcingu obsługi klienta. Decyzja o skorzystaniu z zewnętrznego systemu infolinii dla firm odciąża przedsiębiorców na wielu polach – a co za tym idzie, pozwala im skupić się na działaniach biznesowych, rozwoju i wzmacnianiu pozycji na rynku. W Contact Sales oferujemy kompleksowość i pełen profesjonalizm naszych usług – skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę!