facebook instagram

Infolinie

Jedną z najczęściej wybieranych przez Klientów form kontaktu z firmą jest bezpośrednie połączenie z obsługą infolinii. Taka forma kontaktu pozwala na uzyskanie informacji dotyczących danej oferty, produktu bądź usługi.
W zależności od wieku i oczekiwań klientów obsługa infolinii może być realizowana za pomocą połączenia telefonicznego bądź chat’u. Konsultant infolinii przychodzącej może zastosować również dodatkowe narzędzia takie jak wysłanie wiadomości SMS lub e-mail. Odpowiednie dopasowanie modelu kanałowego oraz obsady pozwala w efektywny sposób obsłużyć dowolną liczbę klientów.

WSZYSTKIE KANAŁY KONTAKTU

 

Outsourcing obsługi klienta daje gwarancję podjęcia całości ruchu oraz dostępność wielostronnych form komunikacji

 

RÓŻNORODNOŚĆ NUMERÓW

 

Możliwość uruchomienia numerów specjalnych (800, 801), z opcją połączeń bezpłatnych lub prezentacją lokalnym prefiksem

DOSTOSOWANIE DO RUCHU

 

Elastyczne zarządzanie grafikiem konsultantów infolinii pozwala zapewnić zasoby w momencie pików ruchowych

Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami i poznaj szczegóły naszej oferty.